Puslapiai

2016 m. rugpjūčio 10 d., trečiadienis

Xena 1-as sezonas



Serija 01 "Sins Of The Past" 8.4/10


Ksena: RARARA, aš karingoji princesė. Ai, nusibodo, metu šitą reikalą.
Būsimas-ex-bachūras: haha, ir kur tu eisi, pas mamą?
Ksena: Tiep.
Gabrielė: Ū, geležiniai papai.
Ksena: Eik iš čia. 
Ksenos mama: Tu irgi eik iš čia.
Ksena: Nu maaaam.
Ksenos mama: Nu gerai.
Gabrielė: Nu Kseeeeena.
Ksena: Nu gerai.
Ex-bachūras: x( aš paliktas dėl blondinės.


Serija 02 "Chariots of War" 8.2/10

Gabrielė: Kseeeeenaaaa.
Ksena: aš einu pasivaikščioti ir niekada negrįšiu.
Gabrielė: oukei doukei, aš tavęs čia lauksiu. la-la-la. Ū, tas klingonas atrodo visai kaip Ksena! Einu jį pabučiuosiu.
Ksena: Dabar, kai pabėgau nuo Gabrielės, susidėsiu su šitu bachūru, kuris toks švelnus, vaikus mylintis blondinė.. tai yra blondinas. fcuk.
Gabrielė: haha, radau tave, Ksena,  mano cinamono bandele! <3
Ksena: ๏_๏ ... my life. It is changing.



Serija 03 "Dreamworker" 8.3/10

Gabrielė: Nu davai...
Ksena: Ne.
Gabrielė: Nu plzzzz
Ksena: Ne.
Gabrielė: jeigu turėčiau-
Kultistai: nekalta mergelė! Čiumpam.
Gabrielė: Niooooo... Ksena, gelbėk.
Ksena: išgelbėjau.
Gabrielė: žinok, šiaip tai jei būtum sutikus, tai viso šito nebūtų buvę.
Ksena: Ne.



Serija 04 "Cradle of Hope" 8.2/10


Gabrielė: Kas čia miauksi? Kačiukas? Kačiukas!!!
Ksena: čia išmestas kūdikis.
Gabrielė: Ai, tikrai ne kačiukas? Kaip gaila. Nu tai einam.
Ksena: jo einam.
Gabrielė su Ksena: Ei, tai pala, mes gi moteros. Reikia jį paimti.
Ksena: Tu švelni blondinė, būk jo mama.
Gabrielė: Man būti mamai? Tu būk jo mama. 
Vaikų teisių apsauga: Atiduokit vaiką.
Abi: Niooooooo.....
Serijos gale: Ai, imkit.


Serija 05 "The Path Not Taken" 8.2/10


Kažkokie du vaikai: mes taip mylim vienas kitą, šakės kaip mylim, nors selfį kartu pasidaryk, kaip mylim. O ne, vieną iš mūsų nusinešė varna!
Gabrielė su Ksena: Awwww... kaip miela. Nu, einam toliau. Ai, pala, taigi mes moteros. Bus kaip su tuo vaiku.
Ksena: Einu gelbėt.
Gabrielė: Paimk ir mane!
Ksena: Sėdėk ir mokykis auginti vaikus.
Ksena: Rawr, koks vyras.
Vyras: numiriau.
Ksena: Visi jūs vyrai vienodi. :(


Serija 06 "The Reckoning" 8.4/10


Ksena: O, kažkas mušas, pasimušiu ir aš!
Kaimiečiai: Eiiiii, papjovei mus.
Ksena: Ne aš.
Gabrielė: Ai, ir man užvožei. 
Ksena: Ne aš.
Arėjas: Kuti, kuti Xena.
Ksena: Eik iš čia.
Arėjas: Nu daaaavai... 
Ksena: Nio.
Arėjas: Tu dar pas mane grįši.
Kaimiečiai: Dabar mes tave nuteisim!
Ksena: HAHA, nenuteisit, nes nėra nusikaltimo sudėties.
Kaimiečiai: :'(
Arėjas: :'(
Gabrielė: Ksena mane čiupina :3


Serija 07 "The Titans" 8.3/10

Ksena: Gabriele, pasaugok mašiną.
Gabrielė: Okey dokey.
Ksena: GABRIELĘ KĄ PADAREI!
Gabrielė: Tu manęs nemyli. Einu pas filologus.
Filologai: Abra kadabra mombo džombo.
Gabrielė: haha, aš iš šito magristrinį rašiau. Duokit, pataisysiu.
Gabrielė pataiso.
Prisikelia titanai.
Titanai: RAWR, dabar mes valdysim Pasaulį!
Gabrielė: Ksena gelbėk!
Ksena: Išglebėjau. Neverk, Gabriele, sunku būti filologe.


Serija 08 "Prometheus" 8.4/10

Gabrielė: juokis, juokis Ksena, o ką tu pati baigus?
Ksena: Torakalinę chirurgiją.
Gabrielė: ...
Ksena: kaip tik metas atsinaujinti licenziją. Bet tai egzamino durnumas.
Heraklis: Štai ir aš!
Ksena: friendzone, friendzone. D:
Heraklis: :(
Jolajus: Herakli! :D
Heraklis: friendzone, friendzone.
Jolajus: :(
Ksena: Fsio, galim eiti toliau.


(Screenshot'e Xena kaip tik ruošiasi drakono mediastinoskopijai.)



Serija 09 "Death in Chains" 8.3/10

Gabrielė: Ksena, o aš tau patinku?
Ksena: Ne dabar.
Gabrielė: Nu Kseeeenaaaa.
Ksena: O, kažkas bruzda. Papjausiu. Papjoviau. Ko nemiro?
Gabrielė: Šakės, tu tokia gera daktarė, net kai žudai nemiršta.
Ksena: Čia dėl to, kad mirtis pagauta ir supančiota.
Gabrielė: Ir?
Ksena: Mirtis ne prie BDSMo. Bėgu išgelbėsiu.
Gabrielė: O, koks fainas vaikinas. Beveik kaip Ksena, tik švelnesnis.
Ksena: Išgelbėjau.
Berniukas: Numiriau.
Gabrielė: nioooooo
Ksena: Matai, Gabriele, visi vyrai tokie.

Serija 10 "Hooves and Harlots" 6.6/10


Gabrielė: Ksena, o aš tau patikčiau, jeigu turėčiau....
Ksena: Ša, kažkas bruzda. Ble, amazonės.
Gabrielė: Kiek daug papų 8o
Viena amazonių: ai, strėlė iš nieku! Mirštu.
Gabrielė: aš tave išgelbėsiu! Am. Kseeeenaaa? Kas ten per spaudžiantis pneumotoraksas kur tu man pasakojai?
Amazonė: Tu supranti papų galią. Būsi mūsų princesė.
Amazonė numirė.
Gabrielė: Niooooo.
Ksena: Gabriele, ką čia veiki? Kol išsidirbinėjai, aš radau, kad žudikas buvo žmogus ketinęs sukelti karą tarp amazonių ir kentaurų. 
Gabrielė: Ksena, Ksena, dabar aš amazonių princesė! *wink wink nudge nudge*
Ksena: Palieki tave dviem minutėm... DVIEM MINUTĖM.


Serija 11 "The Black Wolf" 6.1/10

Ksena: La, la, la. O miestelis. O čia mano padrūškė iš vaikystės.
Padrūškė: mane pagrobė!
Ksena: Aš tave išgelbėsiu! Išgelbėjau.
Padrūškė: Iš tiesų tai aš vadovauju šešėlinei vyriausybei. Ksena, kodėl tu manęs niekad nemylėjai?
Ksena: I dunno, lol.
Salmonėjus: Aš atsitiktinis personažas vyras, kad šitam seriale visi vyrai nebūtų tik sexy kariūnai ir sexy namuose sėdintis ir tris vaikus auginantys ilgaplaukiai six-pack'ai Bet aš vis tiek sexy sexy sexy, ar ne, Ksena?
Ksena: I dunno, lol.
Gabrielė: >:l kas dabar čia per  "padrūškė"????
Ksena: I dunno, lol.

Screenshot'e Ksena po vandeniu rado žastikaulį.


Serija 12 "Beware Greeks Bearing Gifts" 6.1/10

Ksena: Haha, Gabriele, įsivaizduoji, yra žmonių, kurie dėl moterų bet ką padarytų.
Gabrielė: Haa.... aaaa... ką turi omenyje, Ksena?
Ksena: O, žiūrėk, tavo senas bernas.
Gabrielės ex: dabar aš kareivis iš pašaukimo!
Gabrielė: aw, koks tu dabar sexy, ai, pala, fui, fui, fui eik nuo manęs.
Graikai iššokantys iš arklio: haha, štai ir mes >:D
Ksena: Bakst, bakst, you dead.
Graikai: we dead.

Ze end.


Serija 13 " Athens City Academy of the Performing Bards"6/10

Ksena: Gabriele?
Gabrielė: lalalala
Ksena: GABRIELE.
Gabrielė: taip?
Ksena: Ką tu apie mane savo facebook'e rašai???
Gabrielė: Kokia tu faina, nuostabi ir kokie tavo papai kieti.
Ksena: Daugiau nerašyk.
Gabrielė: Bet aš turiu šimtą folowerių.
Ksena: Čia daug ar mažai?
Gabrielė: Ir jie visi laikina istorijas apie tave.
Ksena: Ai, tada rašyk.


Serija 14 "A Fistful of Dinars" 8.9/10

Indiana Jones Ksena: Gabriele, einam ieškoti lobio!
Gabrielė: Okey dokey.
Bendražygiai vyrai: numirėm.
Indiana Jones Ksena: Visi jūs tokie.
Gabrielė: Ei, čia yra ambrozijos. Jei suvalgytumėm taptutėm deivėm!
Indiana Jones Ksena: Nah, mes ir taip kietos.
Gabrielė: Ai, šiaip tai jo.
Išmeta ambroziją.


Serija 15 " Warrior... Princess" 6.1/10

Ksena: O, skelbimas dėl darbo!
Karalius: O, karingoji princesę, tu tokia panaši į mano dukrą. Apsimesk ja. Ir nužudyk į ją besikesinančius blogiukus.
Ksena: Okey dokey. Dukra, eik pas Gabrielę, ji tave pasaugos nuo gyvenimo.
Dukra: Mėgstu rožinę spalvą ir drugelius.
Gabrielė: :l turbo not sexy.
Dukra: Moteris turi būti švelni gėlytė.
Gabrielė: Už ką??? UŽ KĄ TU MAN KSENA TAIP? Aš daugiau niekada apie tave nebepostinsiu facebooke.


Serija 16 "Mortal Beloved" 8.7/10

Vyras: ŪŪŪŪ... aš vaiduoklis.
Ksena: OMG. Tu gi tas rawr vyras iš 5-os serijos.
Vyras: Aš grįžau, nes pomirtiniame pasaulyje viskas blogai, Ksena pataisyk.
Ksena: Pataisiau.
Visi: Damn, Ksena tu kieta.
Ksena: Ai, beje, tu kažkodėl buvai užrašytas į pragarą, tai aš pažantažavau Hadą ir dabar būsi rojuj.
Vyras: :o omg.
Gabrielė: Oi, tu Ksena.


Serija 17 "The Royal Couple of Thieves" 8.6/10, bet aš duodu 11/10

Ryži valstiečiai: Ksena, gelbėk, pagrobė mūsų dėžutę!
Ksena: Ok, bet man reikės pagalbos. Gabrielė, eik palauk mašinoj.
Gabrielė: :(
Ksena: Vagių karaliau, tu man padėsi, bo tu vyras. 
Vagių karalius: :(
Vagys: Ei, čia Ksena!
Ksena atidaro dėžutę. 
Dėžutėje Dekalogo originalas tik pew pew lazeriu į vagis.
Ksena: mums nieko negrėsė, nes mes tikim.
Gabrielė: WTF, Ksena kas per nesąmonė. 
Vagių karalius: Eina... Kas per... Ksena????


Serija 18 "The Prodigal" 8.3/10

Gabrielė: O siaubas, vos nenumiriau.
Ksena: Tu nenumirei jau šimtą gazilionų kartų.
Gabrielė: Nu tiep, bet pasirodo galiu numirti ir ne gelbėdama pasaulį ar kaip dievo nuotaka. Siaubas, o jeigu mane tiesiog vežimas suvažinės????
Ksena. ... 
Gabrielė: Einu aplankysiu šeimą. 
Ksena: Bet grįši? Grįši? [kost kost] ta prasme, jo, jo, eik, aplankyk. Pailsėk.
Gabrielės šeima: nusamdėm šitą krūtą kareivį, kad jis mus apgintų.
Kareivis: [riaugt, pasikaso užpakalį]
Gabrielė: Bet jis girtuoklis ir tinginys! Ach, jei čia būtų Ksena. Va jis paėmė užmokestį ir pabėgo. Bet nieko, aš jus apginsiu, aš iš Ksenos daug ko išmokau.
Gabrielės šeima: Jis grįžo!
Kareivis: Man reikėjo nusipirkti iSpear turbo 3000 šitam darbui.
Gabrielė: Bet, bet...
Kareivis: Ei, ar tu galvojai, kad jeigu aš girtuoklis ir tinginys, tai negaliu būti profesionalu?
Gabrielė: Noriu atgal pas Kseną :<


Serija 19 "Altared States" 8.3/10

Gabrielė: O, žiūrėk Ksena, atbėgo kažkoks berniukas.
Berniukas: Aš Izaokas ir mano tėvas nori mane nužudyti Dievo garbei.
Ksena: kurio dievo?
Izaokas: Nu to vieno Dievo.
Gabrielė: lol wtf.
Ksena: Aš tave apginsiu! Oj, neapgyniau.
Abraomas: Dievas man pasakė chill, nereikia jo žudyti.
Gabrielė: Aš gyvenime daugiau LSD neimsiu.


Serija 20 "Ties That Bind" 7.7/10

Ksena su Gabrielė: oj, kažkokios mergos - išgelbėkim jas!
Kažkoks senis: Aš jas išgelbėsiu!
Ksena: dar ir tą diedą gelbėti. GAH.
Diedas: Ksena, aš tavo senai dingęs tėvas.
Ksena: Tėveli? Tėtuk? Tu išėjai cigarečių, kai man buvo penki, bet grįžai!
Gabrielė: Aw, kaip miela.
Dieas: Muahahaha >:D Aš iš tikrųjų Arėjas! Matai Ksena, tu gali mane mylėti!
Ksena: Nėr tetuko :(
Gabrielė: Užtat yra Gabrielė.
Ksena: Nu šiaip tai jo.


Serija 21 "The Greater Good" 8/10

Kažkokia merga: Ksena, gelbėk mūsų miestą!
Ksena: Okey dokey. Oj, čia kažkas man įgėlė? UŽNUODYTA STRĖLYTĖ!?
Gabrielė: Ksena, man atrodo tau dabar Roto virusas.
Ksena: Fsio, miriau.
Gabrielė: Dabar aš apsimesiu Ksena ir išgelbėsiu miestą!
Blogiukai: Ei, šita fyfa ne Ksena. Davai tadu nusmeikim Ksenos arklį.
Ksena: Niekas neliečia mano arkliuko >:o
Gabrielė: Tu pasveikai :D



Serija 22 "Callisto" 7.4/10

Džokseris: Xena, leisk man tave sekioti.
Ksena: Ne.
Džokseris: Kalisto, leisk man tave sekioti.
Kalisto. Ne.
Ksena: WTF, kas čia dabar per dar viena sexy motera odiniuose drabužiuose?
Kalisto: Muahahaha >:D Aš Džokeris tavo Betmenui.
Gabrielė: Bet, Ksena, tu juk vis tiek myli tik mane, ar ne?
Ksena: Sunkus tas kartingosios princesės gyvenimas.


Serija 23 "Death Mask" 7.6/10

Gabrielė: Ksena, žiūrėk, šitie blogiukai su kaukėm!
Ksena: Ir mano brolis tarp jų!
Gabrielė: Tai kiek tu tų brolių turi?
Ksenos borlis: Ksena, netrukdyk man. Aš infiltravausi į mafiją, kuri vaikystėje sudegino mūsų kaimą ir dabar mums amžinas PTSD dėl kurio mes nešiojam odinius sexy drabužius ir bėgiojam su pointy things.
Ksena: Aha! Bet mano analitinis tyrimas atskleidė, kad šios mafijos galva taip pat yra ir šio krašto karalius, kuris, naudodamasis įbauginimais ir nepastovumu skaido visuomenę ir užsitikrina aukštus, bei garantuotus mokesčius.
Gabrielė: Ksena, o sesių tu neturi?


Serija 24 "Is there a Doctor in the House" 8/10

Gabrielė: Ksena, žiūrėk, krūmuose kažkokia merga guli!
Kažkokia merga: Aš amazonė ir tuoj gimdysiu!
Ksena: O, boža, tai reikia ją į ligoninę nugabenti.
Ligoninėje Ksena: Šita motera tuoj gimdys. Aš licenzijuota krūtinės chirurgė. O, boža, kaip jūs čia viską atbulai darote. Tuoj aš tam padarysiu normalią tracheostomą, o tam spaudžiantį pneumatoraksą pašalinsiu. O ten kas? Ai, aš net nenoriu žinoti, bet sutvarkysiu.
Gabrielė: Jo, jo! O aš... O aš... Aš teiksiu psichoterapinį palaikymą!
Hipokratas: Kokios sexy daktarės, bus man įkvėpimas!
Ligoninės darbuotojai: Taip negalima, čia šventykla, čia turi dirbti dievai!
Ksena: Aš ateistė.
Kažkur toli žagsi Arėjas.
Kažkokia merga: O ne, aš jau gimdau!
Gabrielė: Kodėl tu krūmuose gulėjai?
Kažkokia merga: Nu nes keliavau į Atėnus, ten žmonės tolerantiškesni.
Ksena: Aš tau padarysiu cezario pjūvį. D'awww kentauriukas!
Visi: D'awwww.

Pirmo sezono pabaiga.

2 komentarai:

  1. Geras :D Seniai taip besijuokiau :DDDD Juk cia serialas, kurį žiūrėjau dar būdama vaikas :D Ir ta svajonė buvo būti Ksena ir turėti tą diską :DDDD O dar tas rėkimas :DDDDDDDD Negaliu :DDDD Žiauriai ačiū už pakelta nuotaiką :DDDDD

    logistikos kompanijos Vilniuje

    AtsakytiPanaikinti
  2. o varge, iki ašarų :DDD gerai, kad realybėje vyrai.. "ne visi vienodi" :DD

    AtsakytiPanaikinti