Puslapiai

2014 m. balandžio 10 d., ketvirtadienis

Man truputį nusibodo rašyti pavadinimus su skaičiais.

Šiandien su kambariokėm apturėjom labai smagų pokalbį apie .... Harį Poterį! Radau va tokią va lentelę internetuose:


Čia yra dalis Hario Poterio sagos personažų ir jų asmenybės tipai pagal Mayes-Briggs tipus. Mass der Dinge yra tikr šitų tipų ekspertė ir gali pasakyti apie pažįstamą žmogų kokiam tipui jis priklauso, o tada jam belieka, jei turi noro ir laiko, nebent atlikti milijoną visokių testų, kad įsitikintų, ar ji neklydo.

Žavinga. 

Jeigu norite pasinagrinėti save, tai labai nesunku išsigūglinti šitų testų ir daryti kol nusibos, ar kol gausite Jums patinkantį rezultatą. Čia tiesiog santykinis kažkieno sugalvotas žmonių asmenybių skirstymas, kuris yra skirtas daugiau stebėjimo ir nagrinėjimo, o ne skirstymo ir nuosprendžių darymo tikslais. 

Dėl manęs ji turi tam tikrų abejonių - jai aš atrodau arba ENFP arba ENTP. Arba Ronis Vizlis, arba Sirijus Blekas, ar kaip ten juos būtų lietuviškas vertėjas išvertęs xD Kiti mano pažįstami sako, kad aš labiau T, o P tik apsimetu chameleoniniais tikslais.

Pagal ten visokius psichologų išmįslus, tai man į antras puses labiausiai tinka INTJ arba INFJ. Mano antra pusė kaip tik pakliūna į šitą kategoriją, tik T su F žaidžia priešingą vaidmenų žaidimą, nei maniškis.

HAHA :D

Tai tiek. Norėjau pasidžiaugti xD

1 komentaras:

  1. Meluoji. INTP/INTJ aš, ar P ar J priklauso daugiau nuo nuotaikos, iš mano patirties. :P

    AtsakytiPanaikinti