Puslapiai

2014 m. balandžio 16 d., trečiadienis

Balčytis ne tik į namus pasibels, bet ir facebook'e ras

Šiandien ryte draugas manęs klausia ar aš balsuosiu už Balčytį.
Aš nusistebiu. Žinau, kad draugas žino apie mano socialdemokratiškas politines pažiūras, bet taip pat žinau, kad jis kažkiek orientuojasi LT politiniame gyvenime ir puikiai žino, kad lietuviškieji socialdemokratai iš esmės socialdemokratiško turi tik pavadinimą, ką jau kalbėti apie atstovą už kurį prezidento rinkimuose galėčiau balsuoti neįsigilinusi (o kai gilinuosi į kažką, tai visiems ausis išūžiu, hehe).

Kol mano balso stygos bando sukordinuoti "ke?".
Man draugas parodo va ką:


(apvedžiau raudonai, kad būtų kur žiūrėti. Irutę palikau, nes jos profilyje pilną nuotraukų su socdemais)

Žmogus pasijungė FB pažaisti, o kampe reklamose Justė reklamuoja Balčytį - Balčytis reklamuoja Justę. Kadangi jausmo negaliu išreikšti žodžiais, tai išreikšiu šiuo gif'u, kur vienam šokėjui uždėjau savo galvą, o kitam - Balčyčio:


(O šiaip tai čia šoka Marissa Castelli & Simon Shnapir)

TIKTAI, KAD AŠ BALČYČIO PUSLAPIO NIEKAD NELAIKINAU :D

Susijaudinusi atsidariau savo 160+ laikų pasižiūrėti ar tikrai taip yra. Ir tikrai - jis ten yra. 

Taigi, iškėliau kelias hipotezes (aš tikrai negalėjau palaikinti Balčyčio, bo paranojiškai tikrinu ką laikinu xD):
1) Kažkada kažkokiu tai būdu palaikinau socdemų puslapį ir jie jį perdarė į Balčyčio puslapį. Tada būtų labai apmaudu, nes manau, kad kandidatas į prezidentus neturėtų būti vienintelis ir didžiausias politinės partijos tikslas :<
2) Palaikinau kažką nesisusijusio, o tą puslapį turintis žmogus ar žmonių grupė išreiškė savo meilę Balčyčiui. Nieko nepadarysi, nei pyksi, nei ką.
3) Palaikinau kažką nesusijusio, o Balčyčio rinkimine agitacija užsiimantys žmonės to daikto puslapį nusipirko ir pervadino į Balčyčio puslapį. Kas ne tiek pikta, kiek graudu ir juokinga xD. Žmogus laikina ką nors iš serijos "dirty gay dragons go wild*", o po kelių savaičių OPLIA - o vat ir ne!

Peržiūrėjau ir ištryniau visus laikus** - radau tik dar vieną chameleoną - kažkokį tai grožio saloną išdygusį iš niekur. Dar ~10 dalykų buvo su kitokiais pavadinimais, bet pasinagrinėjus buvo aišku, kad tai tas pats, tik pakeistas pavadinimas ar logotipas.



(Dviratis parodijuoja Balčyčio rinkinimę reklamą.)


* pasileidę gėjai drakonai šėlsta.
** Kažkeliolika liko, nes niekaip nesuprantu kaip juos ištrinti o_O

3 komentarai:

  1. as tai kazkodel manau,kad pas mane atsiranda tokie palaikinti puslapiai ,kuriu nelaikinau, nes netycia nsupaudziau kazka kol puslapis lagino. arba kitas variantas, buvau per daug isgeres kazkuriuo savo gyvenimo etapu,kad atsirado keistu puslapiu palaikinimai:D paskutini karta radau pas save palaikinta kazkoki skuduru puslapi.kaip?? neikas kitas nelindo prie mano kompo. bet cia tikrai ne pirmas kartas nei man nei Jums,kad nutinka tokie dalykai. bet tada vistiek kazkoks bukas jausmas buna.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taip nutinka kai facebooke clickini neaiškios kilmės linkus, dažniausiai lietuviškus. Pavyzdžiui pamenu kažkada buvau užsirovęs. Pamačiau kad draugas palaikino linką ir nuvariau pažiūrėti kas ten, nepamenu ar tame saite buvo paslėptas kažkoks mygtukas ar automatiškai, bet iš karto gavosi taip kad palaikinau ta postą ir kažkokį neaiškų puslapį.

    AtsakytiPanaikinti
  3. FB yra sekimo ir reklamos įrankis, daugiau nieko. Gaila, kad žmonės bando jį naudoti savo asmeniniams reikalams.:(
    O fake like yra žinomas dalykas, ir tai daroma visokiais metodais. Jeigu tema įdomi, galit pradėt skaityt kad ir nuo http://www.businessinsider.com/facebook-advertising-fake-likes-2014-2 . Lietuvoj populiariausias būdas turbūt buvo rašyt "Paspausk, kad pamatytum video!"
    Man įdomiausias klausimas - ar socai imsis kokio burnojimo ar prašymo ištrinti šį postą (kadangi blogas gana populiarus).
    Dėkui už netylėjimą; įdomu bus pažiūrėt į to kirmėlyno sujudimą (jeigu kas matysis).;)

    AtsakytiPanaikinti