Puslapiai

2013 m. birželio 30 d., sekmadienis

Labai meniškas savaitgalis


Oh yeah, baigėsi sesija. Po jos turėjau tris laisvas dienas (va šiandien kaip tik ta trečioji) ir tada mėnesio vasaros praktika :)

Penktadienį nusprendžiau aplankyti ARTVILNIUS. Kas skaitot ne vilniečiai, tai Vilniuje yra toks diiiidelis pastatas parodomos ir kongresas skirtas pasatas Litexpo. Jau kelintus metus iš eilės jame padaroma ir meno paroda - joje nebūtinai rodomi labai geri darbai, bet jų rodoma daug, todėl paprastas žmogus už santykinai nedidelę kainą vienu metu gali pažiūrėti daug skirtingų menininkų darbų ir netgi pats sudalyvauti meninėse dirbtuvėse :> O patiems menininkams ir meno entuziastas tai gi kuo daugiau tokių renginių tai tuo geriau - blogiausiu atveju bent jau yra proga paburbėti, hehe ;D

Paroda buvo taip plius minus padalinta po du pastatus - į vieną sudėti senesni dailininkai, į kitą naujesni (nebūtinai amžiaus prasme). Man labiau patiko jaunesnių dailininkų salė, nes ten buvę patys dailininkai ir galerijų atstovai labiau reagavo į tokius užklydėlius kaip aš. Kitoje kaip tik - vieni kitiems ir pirkėjai su kuriais jau buvo iš anksto susitarta buvo nepalyginti įdomesni...

Šiek tiek mano kreivų komiksiukų apie įspūdžius iš parodos:
(Mėginimas nufotografuoti jauno menininko kūrinį.)

 (Hehe. Paveikslo nepavogiau. Bet paėmiau reklaminį atviruką. Kadangi jokios kainos ant jo nebuvo, tai kaip suprantu jis buvo nemokamai. Tikiuosi.)

(Negi aš taip šnopuoju?...)

O čia keletas gerulių darbų nuotraukų:


(Tokių daugiau galima pamatyti čia)


(Šitas tai man labai patiko. Įdomu tai, kad kai įdėjau į FB į G+ atsirado žmonių iš karto puolė komentuoti apie paveiksle pavaizduotos moters kūno plaukus. Ten prikabinta kaina ne tikra - ji kūrinio dalis. Bet kai pagalvoju tai tie komentarai taip nuostabiai derinasi su tuo pseudo nupiginimu.
(xD aš kadangi gauruotesnė, tai gal dėl to prieš įkeldama į soc tinklus tų plaukų net nepastebėjau...)

(Jono Aničo instaliacija. Man tai patiko - ji tokia visiškai paprastutė.)

Sudalyvavau šaltos emalės workshop'e, bet mano kūrinėlis neišgyveno kelionės namo :( Vis dėl to dabar esu labai optimistiškai nusiteikusi ateityje kada nors sukurti diiiiidelį darbą tokia technika x3
Dar mane nufotografavo su didelio formato potoaparatu (maždaug taip atrodančiu):


Šeštadienį Aistė Paulina suorganizavo pasivaikčiojimą po "Kūną" - Lietuvių 1980-2013 grafikos parodų ciklą. Grįžusi po visko iš karto kritau į lovą miegoti ir ne tiek dėl to, kad būčiau labai daug vaikščiojus, bet dėl to, kad tiesiog smegenys labai nuvargo nuo tiek daug meno!


Šiaip grafika kaip dalykas yra labai įdomus, nes tikriausiai iš visų meno rūšių labiausiai kenkia sveikatai (neskaitant vitražo ir skulptūros). Ir tuo pačiu, bent jau Lietuvoje, yra viena nuosaikiausių ir tyliausių. Toks kontrastas, kad net nežinai ar juo mėgautis, ar nuo jo bėgti.

2 komentarai:

  1. O kodėl grafika kenkia sveikatai?

    AtsakytiPanaikinti
  2. O! Aš irgi buvau ir irgi galva 5siskaud4jo nuo meno :)tik nudžiugino, kad erdviau nei kokioj knygų mugėj :D

    AtsakytiPanaikinti