Puslapiai

2012 m. balandžio 2 d., pirmadienis

Apklausa apie hobius

Baigėsi dar viena apklausa (yra ir nauja >:3). Šį kartą klausiau kokį hobį turi mano skaitytojai ir per milžinišką pasirenkamų vairiantų kiekį praleidau.... GROJIMĄ.


Na, bet grįžtame prie apklausos. Buvo galima rinktis kelis variantus. Balsavo 81 internautas:


Pagal populiarumą:

14 vieta. Žvejyba ir medžioklė - 1 balsas. Aš manau tas internautas buvo katinas.

13 vieta. Modeliukų ir dioramų gaminimas - 3 balsai. Kas yra modeliukas tikriausiai žino visi, bet vat diorama mažai kas - tai yra kokio nors momentinio vaizdelio sukūrimas erdvėje. Gali būti iš tų pačių modeliukų. Vaikystėje mėgdavau susirinkti batų dėžutes ir iš jų bandyti padaryti dioramas >:3


(Šita diorama ne mano)

12 vieta. Žaidimas su elektronika - 6 balsai. Neįsivaizduoju ką turėjau omenyje tą rašydama, bet 6 žmonės atrado, kad jie tą veikia.


11-10 vieta. Po 7 balsus gavo iškylavimas ir akvariumo turėjimas.


9 vieta. Šokiai - 9 balsai.


8 vieta. Augalų auginimas - 13 balsų.


7 vieta. Kolekcionavimas - 16 balsų. Aš kolekcionuoju gražius piešinius. Saugausi į kompiuterio aplankalus pagal autorius (juos suskirsčiau pagal abėcėle) ir pagal metus. Gigabaitais jau ten pas mane eina... Dar su antra puse kolekcionuojame lipdukus nuo vaisių - klijuojame juos ant virtuvinės  spintelės. Kai bus bent 100, tada gal pasimaivysiu >:3


6 vieta. Mezginas/nerimas/dekupažas. - 17 balsų. Jei kada sakiau, kad dekupažuoti labai lengva, atsiimu visus savo žodžius!!!!


5 vieta. Sportas - 20 balsų. Kai pasibaigs visas šitas pavasarinis sniegas imsiu rytais bėgioti.


4 vieta. Stalo žaidimai - 23 balsai. Oh yeah, kaip aukštai. Beje, jei kam trūksta D&D žaidėjo ar patys nerandant prie ko prisjungti, visada galite man brūkštelti žinutę ;)


3 vieta. Maisto gamyba. 24 balsai. Hmm.. ar tai reiškia, kad 24 mano blogo skaitytojai mėgsta gaminti maistą ar iš viso, kad gamina maistą... o_o


2 vieta. Tapymas/piešimas/rašymas - 40 balsų. Na tiesiog visų galų meistrai :)


1 vieta - knygų skaitymas - net 58 balsai!


Tai va tiek va. Būtinai prabalsuokite naujoje apklausoje!

3 komentarai:

  1. Ta zveje buavu as ; ] . O ka? Tete zvejys, kriksto mama zveje. Ah, tie genai.. O katina paleisk! Gaila man jo.. O gal jos? o.o
    p.s. Idomios apklausos ! ^^

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir vistiek anonimiškai parašei komentarą! Tai iš kur man dabar žinoti kur tu, o kur ne tu, kad ir kas tu būtum :0

      See how confusing it is? :)

      Panaikinti
  2. Pazymejau elektronika. Bet jau paveiksliuka parinkai taiiii kaip cia pasakius :D

    AtsakytiPanaikinti