Puslapiai

2011 m. rugsėjo 6 d., antradienis

Tai, ką sunku padaryti, reikia daryti su didžiausiu atkaklumu

Tai va, sakau, reikia parašyti blogo įrašą.

Pirmiausia noriu pasakyti, kad sekantis "medicininis" blogo įrašas bus apie maisto papildus skirtus sąnariams, apie "druskų kaupimąsį", apie tai kodėl sąnariai traška ir panašiai ir taip toliau...
...nes aš aiškiai nemoku kalbėti trumpai ir drūtai.

Na, bet tikiuosi, kad nors dalis mano įrašo kam nors bus naudinga (o gal net kas nors turės kantrybės jį visą perskaityti?), nes skirstyti įrašą į atskirus įrašiukus tikrai nenoriu. Suprantu, kad toks būdas yra nr1 didinti apsilankymų statistiką (bei pritraukti žmonių, kurių galimybė sukoncentruoti dėmesį esti skysta kaip valdiškas pienas), bet kai mano bloge nėra reklaminių skydelių ir panašaus spam'o, tai kažkaip ir reikalo tam didelio nematu.

Arba aš tiesiog labai tingi.

Antriausia antra velnias žino kokiam laikui sustabdau piešimą pagal užsakymus.
Kažkaip nesitikėjau kad man tai taip... seksis o_o tiksliau, kad tai galėtų būti realus pajamų šaltinis! O kadangi jis galėtų tokiu būti, tai kol neišsiaiškinsiu ir išsiaiškinusi nesusitvarkysiu viso šito reikalo teisinės pusės, tai pagal užsakymus nepiešiu. Vasarą, kai rasiu laiko, pamėginsiu išsiaiškinti kaip susimokėti mokesčius ir panašiai, tuomet jau vėl grįšiu ir piešiniams pagal užsakymus skirsiu ne 1 valandą per darbo dieną, bet (tikiuosi) šiek tiek daugiau :)

:/ aha, aš prieš vokelius, kyšius, mokesčių nuslepimus ir panašius daugeliui lietuvių savaime suprantamus blogumus.

Tikriausiai esu nepataisoma humanistė :D

Humanistė bijanti šildymo sezono D:

Trečiausia ... pamiršau ką norėjau pasakyti.

Ai va, prisiminiau. Šiandien su antra puse dairėmės vienoje dėvėtų drabužių parduotuvėje (žiūrėti 4 eilutėm aukščiau kodėl), tai už 2 Lt nusipirkau pagal vieną iš mano mėgstamiausių filmų parašytas 2 knygas:


Kaip aš jas skaitysi!

Troleibuse, va kaip aš jas skaitysiu!

O kai perskaitysiu įtrauksiu į suknyga.lt , nes ten užsiregistravau liepos pabaigoje :) Štai čia galima rasti mano profilį. Ir kokias knygas aš nuo tada perskaičiau. Ir kaip aš jas įvertinau. Ir netgi paskaityti kokius apgailėtinus komentarus apie jas surezgiau! Va taip va.

NOW GO GO GO >:0

5 komentarai:

  1. O lauksiu apie traškinimą, nes mėgstu patraškint ir nežinau čia gerai ar blogai ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Wow, smagu, kad sekasi su užsakymais :) Šiaip, siūlyčiau nenukelti iki vasaros(nebent tikrai nėra laiko). Jeigu patinka ką darai, go for it! O tai paskui užstrigsi iki gyvenimo galo uber boring darbe kokioj snarglėtoj ligoninėj, ar ką ten planuoji veikt :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. :) tai kad uber boring snarglėta ligoninė yra įdomesnė, nei piešimas ;)

    :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš irgi laukiu apie traškinimą :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Laukiu laukiu :))
    Kadangi niekam neįdomu tai pacituosiu, ką sukelia vandens kiekio trūkumas organizme iš failo, kurio niekas nesisiunčia:)
    "Vandens kiekio trūkumas organizme, dehidratacija pasireiškia (...)
    8. Sąnarių traškėjimas, druskos sąnariuose, stuburo kremzlių ir diskų deformacija ir skilimas, osteochondrozės, artrozės, artritai. Problemos su stuburu ir sąnariais kyla dėl
    trijų priežasčių. Viena priežastis - dehidratacija. Antra - bakterijos. Trečia – vitaminų, mineralų (sieros, silicio), baltymų
    trūkumas."
    Svarbi pastaba. Vandens vartojimas -tai paprastas švarus vanduo. Arbata, kava, kokakola, RedBull, sultys ir netgi 37 procentai vandens, esančio eiliniame Dzūkų kumpelyje organizmo priimama kaip "maistas", todėl dehidrataciją mažai slopina - t.y. maistingų medžiagų, cukraus, esančių arbatoje pasisavinimui naudojamas Vanduo fermentų, skrandžio rūgšties, žarnyno šarminės terpės, seilių ir kt. skysčių gamybai. Maža to, kad kofeinas (teofilinas) skysčius varo iš organizmo, o pakilęs tonusas verčia gausiau prakaituoti(aušintis) ir taip netekti vandens.
    Viskas apie "medicininį" vandenį šiame faile
    www.failai.lt/zuokz844gygy/vanduo_tai_gyvybe.pdf.htm

    AtsakytiPanaikinti