Puslapiai

2011 m. gegužės 19 d., ketvirtadienis

Sapno analizė

Prieš porą dienų sapnavau sapną: paryčiais bėginėju užmieščio stadione ratais. Po kelių nubėgtų ratų pastebiu kaip giedrame danguje skraido sidabriniai lėktuvėliai - patys įvairiausi. Staiga vienas biplanas "susimėto" ir nukrenta tolumoje. Dūmų nėra. Garso nėra. Aš bebėgdama sumąstau, kad juk man būtinai reikia nubėgti ir pažiūrėti kas ten atsitiko. Sapnas baigiasi.

Po prabudimo iš karto sekusi mano pačios sapno interpretacija: Bėgimas stadione ratais simbolizuoja mano gyvenimą kasdieninėje rutinoje - vis bėgi, bėgi, o dažniausiai tik dėl pačio bėgimo. Ir, nors graži stadioną supanti aplinka rodo, kad savo rutina aš visgi esu patenkinta (taip ir iš tikrųjų yra), bet vėliau sekantis išbėgimas iš stadiono rodo norą, kad kažkas būtų kitaip. Tai nėra poilsio noras, kadangi bėgimas nesustoja. Ankstyvas rytas galėtų reikšti, kad norėčiau, jog pokyčiai būtų greičiau, o sudužęs lėktuvėlis tolumoje rodo, kad norėčiau, jog mane pačią nuo mano kasdienybės atitrauktų kažkieko kito, ne artimo ir ne mano pačios nelaimė, kuri būtų pakankamai keista ir originali (sidabrinė lėktuvų spalva), kad visiems būtų aišku, jog man likti mano kasdienybėje tikrai nereikėtų (arba - mano nenoras jausti kaltę ir kitų pasmerkimą už savo kasdienybės-rutinos-pareigų apleidimą).

...
kita vertus, visuomet galima sakyti, kad savo sapnų neprisimeni ir tikėti, kad esi geresnis žmogus, nei esi iš tikrųjų. Ir kartoti tai tol, kol vieną dieną tikrai nebeprisiminsi. Juk tiek daug žmonių nemato didesnės palaimos, kaip kad nežinios.




O man kartais atorodo, kad matau per mažai.

2 komentarai:

  1. Kad aš taip savo sapnus mokėčiau išsinterpretuoti ._.
    Pamenu didžiausias krūvas sapnų, ir vos ne kasryt prabundu atsimindama apie ką sapnavau, bet dažniausiai mano sapnai lieka tiesiog sapnai, be jokio paaiškinimo.
    Kartais taip gal net smagiau.

    AtsakytiPanaikinti
  2. ačiū už nuorodą :)

    AtsakytiPanaikinti