Puslapiai

2014 m. birželio 29 d., sekmadienis

Vakar bandžiau žvejoti. Nė viena žuvis nenukentėjo.

(Labai genialu žvejoti vidury dienos ir dar juodai apsirengus :D)

Vakar su šeima buvome kažkokioje tai Molėtų miesto šventėje. Į ją Molėtų meras atvažiavo arkliuko traukiamame vežimaityje ir kol važiavo mojavo molėtiškiams, bet iš jų gal koks tik vienas atmojavo atgal ir tai tikriausiai buvo turistas koks, kaip mes.

Nejauku buvo į jį žiūrėti...

Palyginus su Vilniuje vykstančiomis įvairiomis mugėmis, tai didžiausias skirtumas Molėtų šventėje buvo tas, kad buvo pilna akcijų-atrakcijų ale loterija be pralaimėjimo. Sumoki pinigėli, trauki popiergalėlį, laimi pigų pliušinėlį (arba rožančių, nemeluoju, religinė atributika ten buvo prekiaujama tarsi kokiais kolekciniais žaisliukais arba netgi kabinama su žaislasi/papuošalais. Labai keistas fanadomas).

Apėję visą šventę per maždaug pusvalandį, ir nusprendę, kad nelabai ten yra ką veikti (visos pramogos pagrinde skirtos mažamečiams, o iš pramogų suaugusiems tai nebent koks alus buvo), su antra puse nusprendėme eiti pažvejoti. Iš lempos nusprendėme, nes nu o kodėl ne.

Susiradome meškerę, kuri paskutinį kartą buvo naudota prieš ~10 metų, nupūtem nuo jos dulkes, atmazgėme valą.

Tada nusipirkome lenkiškų sliekų žvejybos reikmenų parduotuvėje už 2,5 Lt. Jie buvo labai gyvybingi ir kabinamai ant kabliuko rangėsi tiesiai į sąžinę.

O kažkur tarp sliekų ir meškerės "Perlo" terminale nusipirkome ir dviejų dienų žvejybos leidimą (kainavo 5Lt + 2Lt aptarnavimo mokestis).

Dar pasiėmėme sudžiūvusio batono, kad prisiviliotume žuvų.

Ir..

Nieko nepagavome.

Patrupinom batono, tai hoho, dėl jo žuvys kokį žutbūtinį mūšį surengė.

Godžiai žiūrėdami į iš vandens iškylančias žuvų kupras ir žiobturus gaudančius nurašytą kviečių masės produktą įmetėm savo kabliuką, o žuvys tik nom-nom-nom slieką nuo kabliuko :/

Pusantros valandos turėjau vilties pagautį kokią žuvę, antra pusė vos neužmigo manęs belaukdama, bet galų gale ir man trūko kantrybė, tai subėrėm likusius sliekus ir batoną žuvims šiaip susmaguriauti.

-__-

atsimenu vaikystėje kai žvejodavau, tai visa esmė būdavo "užkirsti" žuvį. Dabar niekaip neišėjo. Visos žuvys buvo už mane gudresnės ir greitesnės xD