Puslapiai

2014 m. birželio 18 d., trečiadienis

Vasarėle, tu jau čia

Va, pasigirsiu, baigiau studijas ir gavau tą įrodantį popierių.
Dabar mėginu stoti į rezidentūrą. Kaip tik sėdžiu ir laukiu, kol sistema, per kurią turiu pateikti dokumentus, užskaitys mano kuklią 70 Lt įmoką už tų dokumentų tvarkymą. Bet vis neužskaito.

Tai iš to nekantrumo rašau blogo įrašą.
Baisu eiti į facebook'ą, nes ten dabar pilna dviejų dalykų:
a) nuotraukų iš diplomų įteikimo (nors į jas nėra taip baisu žiūrėti, kaip pernai buvo, nes tada dar pavydas bambą graužė),
b) baisiai nusistebėjusių ir individų, kurie niekaip nesupranta, kaip gi gūglius ir veidaknygė atspėja ką jiem reklamuoti. Atspėja, nes MES NUSPĖJAMI. Ir labai nesunkiai, kad ir kokiais originalais save laikome.. Dabar FB reklamos personalizavimui naudos ir naudotojų naršymo istoriją (funkciją galima išjungti). Aš dar neišjungiau, bet efekto nejaučiu - man reklamuoja visiškai padrikus ir visiškai beprasmius dalykus, kurių ir taip niekam niekada nereikia net už ačiū.

Pastarąją savaitę aš tiek gūglinu apie giluminį gruntavimą ir skirtingų smegenų sričių beta bangų sinchronizaciją, kad nu tikrai sujungus abu dalykus turėtų būti koks nors daiktas, kurio reklamai aš negalėčiau atsispirti. Kokia nors glaistyklė su ergonomine juodai-balta rankenėle ar kas panašaus.


Kas dar...

Mano visų laikų mėgstamiausias žaidimas dabar turi grafinę sąsają. Prieš tai irgi turėjo, bet daugeliui žmonių ji nepatiko, nes ten buvo tik krutančios spalvotos raidelės.
Dabar yra krutantys spalvoti pikseliai, kas žaidimo esmės nekeičia, bet labai smagu, jog žaidimo autorius prie progos pridėjo dar dvi rases, dar dvi profesijas ir šiek tiek naujų daiktų ir priešų/draugų (šitame žaidime gali žaisti už kurią nori pusę - gėrį, blogį arba save).

(štai mano Samsa trečioji, šiek tiek patyrusi gnomė elementalistė, apsikrovusi daiktas ir persivalgiusi bėga nuo raudono drakono, nes nenori jo nužudyti. Veiksmas vyksta ugnies bokšte, bet Samsa, kaip šiek tiek patyrusi elementalistė, sugeba apsisaugoti nuo kepinamos ugnies, skirtingai nei jos daiktai - štai bebėgant sudegė vienas iš devynių jos dar nesuvalgytų keptų driežų, kuriuos Samsa labai mėgsta.)


1 komentaras:

  1. O aš nė nežinojau, kad Facebook rodo reklamas... Tegyvuoja AdBlock :D! Dabar tyčia jį trumpam išjungiau pažiūrėti, kurioj vietoj jos būna ir kokios, tai reklamuoja sukneles ir priemones nuo celiulito ir strijų – visiškai man ne į temą :D

    AtsakytiPanaikinti