Puslapiai

2011 m. kovo 21 d., pirmadienis

Anime - Perfect blue

Miegapročių bloge pamačiau įdomų įrašiuką, po kurio ir aš nusprendžiau pasižiūrėti anime "Perfect blue".
Apie ką šis filmas? Iš esmės apie realybės ribą, apie klausimą, kuris iškyla žiūrint į save veidrodyje - ar čia tikrai esu aš?

Filmas labai daug kuo primena "Black Swan" - tiek savo istorija, tiek vaizdiniais sprendimais. Galbūt tai ir nenuostabu, nes "Juodosios gulbės" režisierius Darren Aronofsky režisavo ir kitą garsų (ir tikrai labai gerą filmą, kurio, jeigu dar nematėte, pažiūrėkite) - "Requiem for a dream". O pastarajam filmui Diš "Perfect blue" autoriaus už 59000$ turėjo nusipirkti vieną, bet labai įspūdingą ir įtaigią sceną (bent jau tokį faktą randu bešmėžuojanti visokiuose puslapiuose apie filmus ir filmų kūrimą):

Neabejoju, kad dauguma mano skaitytojų iš nuostabos pakels antakį, kad tokia paprasta scena gali būti įkainota tokia didele kaina. Bet, kaip sakoma, kas pirmesnis - tas gudresnis :D Kadangi suma tikrai įspūdinga, tai gal ten buvo ir visas scenų "paketėlis"? :))

Mano įvertinimas - 9/10.

4 komentarai:

  1. Hmmm, reik įsidėmėt pavadinimą. Tik laiko filmams nelabai yra :)

    Bet sumos už idėjas tai geeeros... Gal vistik reikėjo kinematodrafiją studijuot :DD

    AtsakytiPanaikinti
  2. nežinau kaip čia tau parašyt, tai pakomentuosiu įrašą. :D
    radau filmuką ir iškart pagalvojau - reik parodyt enorcai!
    http://www.youtube.com/watch?v=2K39Q9zvQoE

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kraupus tas antras paveikslelis ^^

    AtsakytiPanaikinti