Puslapiai

2014 m. gruodžio 31 d., trečiadienis

Tranduilo portretas


Paskutinio hobito filmo santrauka:

Smaugas: Viską sudeginsiu!
Bardas: Ne, nes fizika dar neišrasta *iššauna strėlę imitavęs lanką iš sūnaus*
Sauronas: Spėkit kas grįžo!
Galadrielė: Mūsų parčio bendras levelis aukštesnis už tavo, tai valink lauk.
Sauronas: Ok, bet aš savo dar pasikelsiu, pamatysit!
Torinas: Kas geriausias nykštuko draugas ?
Nykštukai: Torinai, baik, jau nusibodai.
Bilbo: Gilė?
Torinas: Šakės, Bilbo, kaip aš tave myliu.
Tranduilas: Atiduokit mano karolius! >:0
Torinas: Ne. Mano karoliai, mano hobitas ir mano gilės >:0
Bilbo: Davai visi draugaukim. Imk Tranduilai geriausią nykštukų draugą.
Tranduilas: Ok.
Bardas: Ok.
Gendalfas: Akimirką buvau išsigandęs, kad atiduosi save.
Torinas: Kaip tu galėjai, aš gi tave mylėjau D:
Bilbo: Soriukas.
Azogas: Visus papjausiu!
Torinas: lol, ne.
Visi: Torinai, mes čia turime super gigantišką armiją, bet be tavęs ir tavo saujelės nykštukų ji nieko negali padaryti. Nu būk geras, padėk mum.
Torinas: ai, nu gerai.
Fili: *kapiec*
Kili: *kapiec*
Taurielė: *žliumbia*
Legolasas: Ne, fizika dar neišrasta *daro whoop whoop whoop ant akmenų*
Azogas: kaip gerai, kad nėra tos fizikos *iššoka iš po ledo*
Torinas: *baks Azogui*
Azogas: *kapiec*
Bilbo: NIOOOOOO *žliumbia*
Torinas: *kapiec*
Bilbo: NIOOOOO. *išeina kaip tikras vyras į saulėlydį sodinti gilių*

Piešinį ir santrauką skiriu Yurgai Maumui.

Piešinys nupieštas su spalvotais pieštukais ir flomasteriais. Dabar liūdžiu, kad neturiu skanerio, nes fotkinau mobiliaku ir viskas susilieja :<

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą