Puslapiai

2014 m. liepos 22 d., antradienis

Kiek XP duotumėte už langų išplovimą?

Vakar besivoliodama ant žemės ir jausdama didelį pasimetimą savo neturėjime ką veikti atostogose nusprendžiau, kad man reikia (ir apie nuosprendį garsiai apsiskelbiau) veiklos sąrašo, a.k.a. to-do-list'o!

Draugė patarė išmėginti HabitRPG - tai puslapis (yra ir app'as), kuriame susidarai savo norimos veiklos ir norimų ugdyti įpročių sąrašą. Tada maigai ant jų padarei ar nepadarei. Už padarymą gauni XP ir pikselinių pinigėlių, ką gali išleisti savo paties susigalvotiems apdovanojimams įsigyti arba kovoti su žaidimo siūlomais blogiukais.

Jeigu norisi tik kovoti, tai galima susigalvoti labai paprastų užduočių. Iš pradžių norėjau sudaryti tokių užduočių sąrašo pavyzdį, kaip kad atsikelti, pavalgyti, apsirengti ir panašiai, bet tada supratau, kad pvz.: sergant depresija, tai tos užduotys gali būti realiai sunkesnės, nei, kad jei aš įsivesčiau "šiandien pradėk mokytis groti nosine fleita, kurią dar prieš tai pati pasidaryk iš PVC vamzdžio".


(Nosinės fleitos ir violončelės duetas. Daugiau apie nosines fleitas)


Tas žalias pimpačkiukas kampe, tai ten tipo aš.
Toks vienišas.
Toks nuogas.
Toks sutrikęs.
Toks ir prašantis, kad būtų apdovanotas už šiukšlių išnešimą ar dantų išsivalymą.
Toks primenantis "Pietų parko" personažą.

O kitam kampe du mano draugai, kurie stebėjo mano antžeminę "neturiu to-do-list'o" agoniją. ZZZ prie vieno reiškia, kad žaidime jis pažymėjęs, jog kurį laiką nedalyvauja, nes realybėje sirguliuoja.

Mano antra pusė irgi užsiregistravo. Beje, puslapis neleidžia į draugus prisidėti tik pagal vartotojo vardą - reikia nurodyti vartotojo kodą, kuris atrodo kaip kokio šaldytuvo motoro numeris.

Va vakar netekau keturių gyvybės taškų iš 50, nes jau aiškiai kažko vakar nepadariau.

(puslapyje kalbą galima pasikeisti. Aš kol kas pasilikau anglų, nes lietuvių nėra. Galima susisiekti su kūrėjais ir išversti, bet aš to nedarysiu, kadangi laisvą laiką stumiu paišydama ir rašydama blogų įrašus, hehe)

Prie įpročių prisidėjau kol kas tik baseiną (gaunu pliusą už nuėjimą), ir lipimą iki buto laiptais, o ne važiavimą liftu už ką gaunu "aš caca", kai užlipu ir "tu ne caca", kai nelipu ir iki buto nusigaunu kitokiaisi būdais, kaip kad jau minėtas liftas (gi dar užnešti kas nors gali, ar pvz., kokiu parašiutu iš oro baliono galėčiau nusileisti. Nors pastarasis variantas tikriausiai sunaudotų daugiau kcal, nei lipimas laiptais...)


Žaidimas iš pradžių man siūlė du reward'us. Už 10 auksinių leisti sau suvalgyti torčiuko, arba už 20 auskinių leisti sau pažiūrėti "Game of Thrones" seriją". Nes čia be le kaip didžiausi vakarų kultūros motyvatoriai, kurie gets the shit done.


Aš pasirinkau leidimą sau įsigyti sintezatorių ir įsivertinau jį 5000. "Sintezatorius 3000" nurodo, kad jis nebus iš brangiausių dulkių kaupyklių ir greičiausiai kainų kreivėje bus ganėtinai kairėje pusėje.

Pabaigai, kaip ir vakar, nuoroda į dailininką:

(Monica Lee, pieštukas, 2014)

2 komentarai:

  1. O šitam 'žaidime' už darbus XP kiekiai yra nustatyti ar pats turi susigalvot? Kaip jūs su antra puse sulyginot savo darbų XP kiekius?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. XP kiekiai nustatyti pagal sunkumo kategorijas lengvas/sunkus/vidutinis.
      O kaip suprasti tą sulyginimą? Juk vienam žmogui lengvas darbas kitam gali būti labai sunkus.

      Panaikinti