Puslapiai

2011 m. gegužės 29 d., sekmadienis

Raudono drakono portretas

Vakar belaukdama, kol iš darbo grįš mano antroji pusė nusprendžiau ką nors papiešti. Iš pradžių per maždaug 10-12 minučių apsimečiau paprasto drakoniuko portretuką. Nesinaudojau trintuku, nes vis tiek planavau vėliau apvedžioti piešinį juodai, tai papildomos neaiškios linijos netrukė (bent jau man ;D ):
Likusį pirmos piešimo valandos laiką išnaudojau piešinio vedžiojimui juodu tušiuku. Naudojausi Faber-Castell Finepen 1511 Document - tokių galima nusipirkti kone bet kurioje raštinės reikmenų parduotuvėje ar didesniuose prekybos centruose (vienas kainuoja porą litų). Jie nėra mano mėgstamiausi, nes dažniausiai, kai tik juos paliečia vanduo, tai išsilieja arba bent jau išlieja tokį raudoną "pūkelį" - kartais jis suteikia darbui nepaprasto žavumo, o kartais ir viską pagadina. Asmeniškai labiau mėgstu kiek brangesnius (vnt. kaina apie 4-5Lt), bet su "permanent" užrašu :) Tuomet gali kad ir maudytis su piešiniu :D
Žinoma juodo tušo su plunksna niekas nepralenks! They are the best and a must have C:

Mano antra pusė naudojasi Lyra frimos akvareliniais pieštukais. Piešinį spalvinau keturiom spalvomis - geltona, oranžine, raudona ir juoda.
Buvo proga prisiminti, kodėl aš nemėgstu akvarelinių pieštukų - jie siaubingai tepa x_x
tai...
...taip...
...nervuoja! GAH.
Man atrodo po piešimo ant manęs pigmento liko daugiau, nei ant piešinio.
Man asmeniškai geriausias pieštukų kietumas >2H... o šie buvo kokio 4B ... T_T *verkia ir linguoja kamputyje*
Žinot kas baisiausi? Tuos pieštukus savo antrai pusei aš padovanojau. I am a monster! D:
At least a beautiful one ^o~
Orginalą padovanosiu Kristinai M. :>
Viso - nepilnos 3 valandos darbo.

Vis atsiranda norinčių, kad savo bloge parašyčiau "pamąstymų". Tai va. Apie ką aš turėčiau, ar jūs norėtumėte, kad parašyčiau? ;D Paleiskite savo smegenų vingių šimtakojius pasibėgioti po mano komentarų skiltį.

12 komentarų:

  1. O aš kaip tik be stipresnių už 4B negaliu gyvent.. :(

    AtsakytiPanaikinti
  2. wowowow super darbas. Šiaip ta priešpaskutinė fotkė, kur dar nenuspalvintas iki galo ir mažiau tamsių spalvų, gana neblogai žiūrisi. Gal skiauterę šviesesnę reikėjo daryti ?

    O dėl pamąstymu, tai gal nereikia... :) O tai pavirsi į Nepo :D Nebent jau labai baisiai norisi.

    AtsakytiPanaikinti
  3. apmąstymų tai gal reikia... Man;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. :) Gerai, kad Nepo nematė koks pasirodo yra esminis skirtumas tarp jo ir manęs, lol ;D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Turiu tokius pacius piestukus. Mano juodas gal tik kokiu cm ilgio :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. wow! tavo darbai man tikrai patinka :) (blush) sakyk, kaip tu pradėjai piešti? ar tau sekėsi iš karto ar tu daug dirbai? :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. ėmiau ir pradėjau piešti.
    O dirbau tai daug - tiesą sanant, visiems, kuriuos pažįstu visuomet sekdavosi padaryti didesnę pažangą per tokį pat laiką, kaip kad man mažesnę.
    Bet, kantrybė yra labai stiprus dalykėlis ;)

    AtsakytiPanaikinti
  8. :o apakti galima nuo tokio vaizdo net as nenupiesciau tokio nebent kopijuodama piestuku,bet as piesiu kitaip

    AtsakytiPanaikinti
  9. ten mano komentaras anonimiskas

    AtsakytiPanaikinti
  10. gal mane norit sitaip ismokit?

    AtsakytiPanaikinti
  11. jaigu tu pakankamai didele tai nesistebiu,kad taip piesi, bet visgi grazu^^

    AtsakytiPanaikinti